Ankebut Operasyonu ve Şeytan’ın Konseyi (458)

Trump çok şaşırmadı, ihtimal veriyordu

Mehmet Fahri Sertkaya

Trump çok şaşırmadı, ihtimal veriyordu.

Satanist cani Donald Trump, Şeytan’ın Konseyi’ne katıldı ve

-Arkadaşlar! İhtimal verdiğimiz gibi oldu. Mfs krizi büyüdü. Filan devletin falanca lideri ile telefonda görüştüm. Tavrını net koydu. Ne yapacağız?

dedi ve tartıştılar. Bırakırsak şöyle olurdu, bırakmazsak şöyle olurdu… Sonra bırakılmama karar verdiler. “Bunu hemen Türkiye’deki adamlarımıza haber verelim” deyip CIA mensubu bir adamlarını kullanarak Tayyip’e haber gönderdiler.

Sözlerimi kale almamakta ısrar edip bu sebeple her seferinde kendini rezil eden Tayyip, benim içeride tutulmamdan dolayı Şeytan’ın Konseyi’ndeki efendilerinin memnun kalacağını, kendisine müteşekkir kalacaklarını falan zan ediyordu. Haberi alınca sarsıldı ama kullanılan çok basit bir piyonun, bunca dengeler arasında irade kullanma imkanı olabilir mi? Hiçbir şey yapamadı, boyun büktü… Sırtını yaslayacak hiç kimsesi kalmadı.

Yakında bir kanaldan bana ulaşıp “Bana yardım et mfs” derse, çok güleceğim çok…

Sistemleri çatırdıyor. Ağları parçalanıyor.

Bütün pis işleri ağır darbeler aldı, alıyor. Sistemleri çatırdamaya başladı. Nakit gelirleri çok düştü. Bunu çok ama çok mükemmel bir zamanlamada yaptık ve Ankebut Operasyonu sayesinde uluslar arası arenada, devletler arası münasebetlerde bile çok güç kaybettiler.

Konseyler olarak, “Mfs ile çatışmayalım. Sistemimiz çok darbe aldı, gelirler çok azaldı. Bir anca önce toparlamaya bakalım. Şimdilik bulaşmayalım” ayarına geçtiler. Hoş, geçmeseler ne olacak? İlk zamanlardaki hallerini herkes hatırlıyor, burunlarından kıl aldırmıyorlardı ama karşımızda hiç olduklarını gördüler.

Şimdi Ankebut Ağı’nın mensuplarını “O mfs Tayyip’in meselesi, biz zaten Tayyip’i indirme kararı aldık. Siz karışmayın” diyerek kandırıyorlar. Ne yapsınlar? “Biz çok aciz kaldık. Şaşkınız. Böyle bir şeyi hayal bile edemezdik, gerçek oldu. Bu adamlar çok başka. İslamcı değil bunlar, hakiki Müslümanlar. Çok vasıflılar, çok korkusuzlar, çok zekiler, çok inançlı ve kararlılar. Adamlar bizim birkaç asır önümüzde gidiyorlar” diyemezlerdi ya…

Tayyip’i indirme yönünde aldıkları karara da sanki biz sebep olmadık. Sanki Ankebut Ağı’nın mensupları gelişmeleri takip edemedi. Hepsi birbirlerini kandırmaya oynuyor. Çünkü hiçbirinin bize gücü yetmiyor.

Mehmet Fahri Sertkaya | Akademi Dergisi

(İlk yayın tarihi 20.01.2019 18:42)
 
 BU YAYINIMIZI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMAYIN, çünkü CIA SANSÜRLEYECEK ve kimse görmeyecek.

Bizi, gerçek sahibi CIA olan Facebook başta olmak üzere, Amerikan sosyal ağlarının ve video kanallarının hiçbirinde sağlıklı/sansürsüz/özgür bir şekilde takip edemezsiniz. Senelerdir sansürleniyoruz ve bunu yüzlerce somut teknik delil ile, ayrıca binlerce kişinin şahitliği ile ispat edebiliyoruz. Buradaki yayınlarımızı/videolarımızı da Amerikan sosyal ağları üzerinden yaymayı başaramazsınız.

BİZİ TELEGRAM GRUBUMUZDAN TAKİP ETMELİSİNİZ

Paylaşımlarımızı anında görüp takip etmenin tek sağlıklı yolu Telegram grubumuza üye olmanızdır. WhatsApp’ın da gerçek sahibi CIA’dır ve Telegram, WhatsApp’ın alternatifi olan bir yazılımdır, bize has ve tarafımızdan üretilen bir yazılım değildir. Dünyada, onlarca devlette yüz milyonlarca kişi tarafından güvenle kullanılır. Güncel paylaşımlarımızdan anında haberdar olmak için www.telegram.org adresinden, kullandığınız cihaza uygun olan bir uygulamasını kurup, şuradaki Telegram kanalımıza takipçi olabilirsiniz: http://www.t.me/AkademiDergisi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s