Ankebut Operasyonu ve Şeytan’ın Konseyi (468)

“Sıkarız biz de dan dan dan”

Mehmet Fahri Sertkaya

Uyuşturucu baronu, gizli Yahudi ve gizli Mason Süleyman Soysuz, işlettiği umumhanelerle bilinen kerhanecibaşı gizli Yahudi ve gizli Mason Numan ile bir odadalar. İki fahişe kendilerine eşlik ediyor. İçkiler de içiliyor. Uyuşturucu da var. Aralarında geçen konuşmalardan dikkate değer bir kesiti şöyle:

Numan: Mfs’nin rahat bırakılması kötü oldu. İş iyiye gitmiyor. Olan bizlere olacak.

Soysuz: Ben dedim, kalsın, çıkmasın, çürütelim orada (ceza evinde) hatta verelim uyuşturucuyu, yapalım işkenceyi, bir de sanki kendi önceden yapmış gibi bir kaç uygunsuz fotoğraf… (Kadınlar, uyuşturucular, içkiler bulunan ve alem yapılan bir fotoğrafa fotomontajla eklendiğim bir foto düşünmüştür muhtemelen) Tamam, bitti, mfs felan kalmaz ama (üsten gelen emir hep) durun, bekleyin, ellemeyin, karışmayın…

Tabi adamların tuzu kuru… Benim dünya (kadar) malım (uyuşturucum) tehlikeye girdi. Bunlar (Ankebut Ağı’nın üst yönetimi) birbirini bırakmaz. Dediğin gibi, olan bize olur. Baktım iş kötüye gidiyor, ilk ben kaçarım arkadaş! Sen de durma, yoksa sallanırsın o ipte (diyor ve kafası çok da sağlam olmadığı o halde gülüyor. Numan uyuşturucu çekmiyor, sadece içki içiyor.)

Numan: Arkası sağlam diyorlar? Kim bilir, kimler vardır… Bizimkiler (konseyler) “Ellemeyin” diyor ya, korktular galiba… Burası güvenli di mi adamlar her yeri dinliyor, görüyor. Bir gün baskına denk gelmeyelim de sen kaçmadan?

Soysuz : Sıkarız biz de dan dan dan (kahkaha atıyor)

“Burada işler kızışıyor”

Aile Bakanı gizli Yahudi Zehra Zümrüt Selçuk’un eski bakan olan babası gizli Yahudi ve Mason Atilla Koç, gizli Yahudi ve Mason Numan Kurtulmuş ile dün akşam telefon görüşmesi yaptı.

Önce Zehra babasını aramıştı, hemen ardından babası da Numan’ı aradı.

Atilla: Bu aleyhimize yazılar yazan adam (mfs) ne oldu? Bize de yazmış, kız söyledi şimdi. Bu böyle devam edecekse çok zordayız, başımız belaya girer. Sistem buna nasıl müsade ediyor?

Numan: Bilmiyorum ama herkesi gözden çıkartacaklar galiba… Hal böyle olunca, “Dokunmayın” falan denilince, bir şey de yapamıyoruz. Seçim üstü oraya buraya (polis baskınına) gidilecek, biri çıkacak da ortalığı karıştıracak birşeyler yapacak, olmadık iş olacak.

Atilla: Geçenlerde (Televizyonda) gösterdi, Diyarbakır mevzusunda birkaç kadın bir vekile “çocuk katilleri” diye saldırmış. Böyle olmaz, bu şekilde giderse herkes (sistemden) kaçar gider. Bizi yem mi zannediyorlar?

Numan: Valla abi açıkçası ben de öyle düşünüyorum. Burada işler kızışıyor. Adam (mfs) zaten (konseylerin ne kararlar aldığını) söylüyor ki çoğu doğru çıktı. Sonunda bizim için dedikleri olmasın. O yüzden, bunlara karşı da (sisteme, Tayyip’e falan) tedbir almak lazım.

“Bir şey olmaz” diyemeyeceğim ama yapacak bir şey yok. “Sessiz kalın” diyorlar. “Eğer karşı saldırıya geçersek şimdi adamı doğru çıkartırız. Planlar hep bozulur. 3 kişi inanıyorsa 30 kişi olur. Bu da bizi çökertir.” diye söyleniyorlar

Atilla: İyi o zaman ben de kendimi düşüneyim bari kimse bir şey yapmayacaksa… İrtibatta olalım.

Bu telefon görüşmesinden birkaç saat sonra Soysuz ile Numan bir araya geldiler.

(İlk yayın tarihi 23.01.2019 10:58)

Üç vakte kadar biriniz vurulacak ve binlerce masumun, maktülün hesabı sorulacak.

Çok tecrübelisiniz, basın ve medyada ve sosyal medyada toplum yönlendirmesi yapmak hususunda… Akı kara, karayı ak göstermek hususunda…

Atın suçu YPG’ye, PKK’ye, ABD’ye… Hep yaptığınız gibi terör örgütleri ile ve ABD ya da AB devletleri ile danışıklı dövüşün, mevzuyu dallandırıp budaklandırın, biraz da sulandırın. Zamana yayın, hedef saptırın.

Ne yaparsanız yapın ama üstümüze gelmeyeceksiniz. Gelmeye teşebbüs ettiğiniz an biz toptan üstünüze akın edeceğiz. Ansızın bir fırtınaya tutulmuş gibi olursunuz. Kullanmak isteyeceğiniz Emniyet müdürleri ile savcı ve hakimleri de vuracağız. Haydi, sözlerimi kale alın artık ve dersinizi çalışın. Onu vurduğumuz andan sonrasını siz de şimdiden planlayın. Çok bekledik, çok ihanetlerine bağrımız yana yana sabır ettik. Çok Mehmet’i acılarla toprağa verdik. üç vakit, uzun bir süre değil.

Yavuz gibi diyorum: Bu dünya iki sultana dar.

Ben sadece sizi devirmek ve Türkiye’yi kurtarmak için mücadele etmiyorum. Sizi kullananların dünyaya yayılmış ağını bir an önce parçalamak için mücadele ediyorum. İster inanın, ister inanmayın. Sizleri değil, sizleri oynatan konseylerin mensuplarını bile çapımın adamları olarak görmüyorum. Bütün dünyaya hakim olmuş bir İslami idare tesis edilecek, onun temel kolonlarını, çok sağlam surette dikiyorum. Bunun için de sizin sisteminizin temel kolonlarını yıkıyorum.

Mehmet Fahri Sertkaya | Akademi Dergisi

(İlk yayın tarihi 23.01.2019 11:46)
 
 BU YAYINIMIZI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMAYIN, çünkü CIA SANSÜRLEYECEK ve kimse görmeyecek.

Bizi, gerçek sahibi CIA olan Facebook başta olmak üzere, Amerikan sosyal ağlarının ve video kanallarının hiçbirinde sağlıklı/sansürsüz/özgür bir şekilde takip edemezsiniz. Senelerdir sansürleniyoruz ve bunu yüzlerce somut teknik delil ile, ayrıca binlerce kişinin şahitliği ile ispat edebiliyoruz. Buradaki yayınlarımızı/videolarımızı da Amerikan sosyal ağları üzerinden yaymayı başaramazsınız.

BİZİ TELEGRAM GRUBUMUZDAN TAKİP ETMELİSİNİZ

Paylaşımlarımızı anında görüp takip etmenin tek sağlıklı yolu Telegram grubumuza üye olmanızdır. WhatsApp’ın da gerçek sahibi CIA’dır ve Telegram, WhatsApp’ın alternatifi olan bir yazılımdır, bize has ve tarafımızdan üretilen bir yazılım değildir. Dünyada, onlarca devlette yüz milyonlarca kişi tarafından güvenle kullanılır. Güncel paylaşımlarımızdan anında haberdar olmak için www.telegram.org adresinden, kullandığınız cihaza uygun olan bir uygulamasını kurup, şuradaki Telegram kanalımıza takipçi olabilirsiniz: http://www.t.me/AkademiDergisi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s